Jeg havde et HUMI-møde med en lærling, som jeg har haft planlagt et stykke tid. Han tager på skole på tirsdag – sidste skole med svendeprøve. Det er ikke noget, han er nervøs for, da han er kommet hjem med rene 12-taller.
Vi har aftalt, at vi fremadrettet tager et møde hver måned, når det passer ind. Jeg tror at det kan blive rigtig godt. Det kan være med til, at de bliver lidt mere selvstændige, så det hele ikke skal igennem mig. Jeg er også begyndt med svenden og den anden lærling.
Det var et fantastisk forløb ovre ved jer – jeg ville ikke have været det foruden. Jeg kan mærke, at der er sket noget med mig, og jeg håber, det holder ved.
Derfor kunne det også være rigtig godt med en form for opfølgning.