HUMI’s udvikling igennem tid

Fra 2006 og frem til i dag

HUMI er en sammentrækning af Human og Mind og har tre betydninger;
1 – De to ord understreger at en god relation mellem menneske og sind er afgørende for succes.
2 – ’Mind’ kommer af at tage vare på og kendetegner ønsket om at udvikle mennesker til at tage bedre vare på sig selv og andre.
3 – ’HUMI’ betyder jorden på latin og symboliserer at visionen bag grundlægningen af HUMI rummer så meget mere, der handler om at beskytte og forbedre miljøet til de næste mange generationer.

HUMI’s DNA

DNA’en i HUMI er i høj grad formet af Per Poulsens tanker, hans menneskesyn, hans lyst til livet og særligt hans stålfaste overbevisning om at alle mennesker har de ressourcer de skal bruge til aktivt at ændre deres liv.
De værdier som dannede baggrunden for Pers opstart af HUMI tilbage i 2006, er fortsat de værdier sammen med Pers pionerånd, der tegner virksomheden i dag, 14 år senere. Pers pionerånd er særligt afspejlet i virksomhedens opbygning, hans tilgang til mennesker, hans ledelsesstil og efterleves ud i virksomhedens relationer med kunder og internt i virksomheden mellem ledelsen og medarbejdere.