Fremtiden er Emotionel Intelligens

Sammen med jer designer vi løsningen, der sikrer jer de rette kompetencer til fremtiden
Kontakt os

Fra konventionel ledelse til intelligent lederskab

I fremtiden er der brug for nytænkning og innovation til at sikre organisationers rentabilitet og vækst. Med inddragelse af Emotionel Intelligens skaber du en stærk kultur med fokus på meningsfuld og aktiv involvering af såvel ledelse som medarbejdere. Emotionel Intelligens er løftestangen til nye ledelsesformer, nye samarbejdsrelationer og øget arbejdsglæde og trivsel.

Som leder er det dine evner til at sætte realistiske mål, såvel som at kommunikere, motivere og inspirere dine medarbejdere og lederkollegaer til at yde deres optimale, der bliver afgørende for din organisations succes.

Dine medarbejdere er den vigtigste ressource for din organisation. De tegner kulturen indadtil og organisationens ansigt udadtil. De påvirker hinanden, ledelsen, kunder, leverandører m.fl. De står i første række til at realisere dine visioner og målsætninger. Deres udvikling er organisationens styrke.

Hvorfor er Emotionel Intelligens vigtigt?

Udvikling af vores emotionelle intelligens giver os langt større mulighed for at motivere og påvirke os selv og andre. Emotionel intelligente mennesker håndterer stress og forebygger og løser konflikter på et langt højere niveau end andre.

Hvad hjælper vi vores kunder med?

Workshops

Dialogbaseret Kulturmåling

Fremtidens forandringer kræver nye former for måling.

I opnår de bedste resultater og det bedste psykiske og sociale arbejdsmiljø, hvis I har en fælles forståelse og retning i forhold til jeres kultur. Den dialogbaseret kulturmåling skaber nye veje gennem en aktiv involvering af medarbejdere og ledelse.
Bliv kontaktet vedr. KULTURMÅLINGER

Improving employee engagement

“I strongly believe that great team spirit and engaged people create a strong emotional link between people and our organization. 

The personal discussions I had with Per helped me to believe in / commit to the work on employee engagement not only as a process but even more as a leadership concept. Certainly a journey which is ongoing and actually never ends. I strongly recommend Per and his team to other companies who are about to start or already started a similar journey.”
Thomas Träger, Country President, Schneider Electric
Læs hele referencen her
Værdiseminar

2 dages kultur og værdiseminar

Et stærkt fællesskab i din virksomhed eller organisation

2 dage med fokus på udvikling af medarbejdere og fællesskab gennem involvering, engagement, motivation og inspiration. Kultur- og værdi workshops tilrettelægges sammen med ledelsen i den enkelte organisation.
Bliv kontaktet vedr. VÆRDI ELLER KULTURSEMINAR

“Utroligt at vi kunne nå så langt på 2 dage”

“Det er bemærkelsesværdigt med så stor en forandring på så kort tid. Specielt på anden dagen oplevede jeg, at teamet tog et stort spring ud på dybt vand uden at ryste på hånden. Teamet har virkeligt rykket sig, som team og hver især. Det bedste er, at det holder ved.”
Kirsten Dyrholm, Social & Ældrechef, Vejen Kommune
Se flere referencer fra  Vejen Kommune
Workshops & seminarer

Fremtidens institutioner og skoler

Fundament til trivsel, læring og tværfagligt samarbejde.

Gennem en lærende proces og i tæt samspil med ledelse, lærer, pædagoger, forældre og elever, sætter vi fokus på at vitalisere læringsfællesskaber, børnesyn, teamsamarbejde, kommunikation, kulturudvikling og forældreinvolvering.
Bliv kontaktet vedr. skoleudviklingLæs mere om fremtidens skoler
“Vores samarbejde med HUMI bærer i høj grad præg af stor indsigt i den menneskelige og emotionelle aspekt i organisationer. Konsulenternes store evne og indgroede åbenhed i at få os på Nyborg Friskole til, som en samlet enhed, at føle ejerskab over den proces vi er i gang med, har været fantastisk.”
Kenneth Bukhave, Skoleleder, Nyborg Friskole

Vores kunders succeshistorier

Kompetenceløft og stærkere teams med NLP og Emotionel Intelligens

I Rehabiliteringen i Vejen Kommune oplevede Aktivitets- og Rehabiliteringsleder Gitte Fallentin, at hendes medarbejdere gerne ville blive endnu skarpere på deres kommunikation. – “Allerede efter første dag på uddannelsen, oplevede jeg en afdeling, der voksede sammen – og her, hvor vi er halvvejs i uddannelsen, oplever jeg, at vi med NLP og Emotionel Intelligens allerede […]

Da Thomas Borum indtrådte som ny leder, havde han en stor udfordring foran sig.

Da markedschef, Thomas Borum, for 9 år siden indtrådte som ny leder i Servicecentret Erhverv – Region Syd, hos ALM. Brand, havde han en stor udfordring foran sig. Afdelingen og holdet var gennemsyret af dårlig stemning og individualister, som gik egne veje. Det gik hårdt ud over arbejdsglæden, som var dalende til et uacceptabelt niveau. […]

Summen af den samlede adfærd giver positive tal hos EY

“Den foretrukne rådgiver” var det oplæg partnergruppen, i afdelingen på Fyn, bad 3 konsulenthuse komme med deres bud på. Ønsket var at uddanne deres medarbejdere til at blive den foretrukne rådgiver og ikke blot revisoren, der kommer og kigger på regnskabet. HUMI valgte i stedet at udfordre ledelsen på tilgangen, og derigennem kulturen, med en […]

Værdiseminar løfter stemningen i Odense Arrest

Et værdigrundlag kan være godt. Men for at værdierne skal efterleves og blive en del af hverda-gen, kræver det ejerskab og medarbejderinddragelse. Sådan lyder budskabet fra enhedschef i Odense Arrest, Elsebeth Bendiksen. En 10 år gammel værdiplakat på døren og en med-arbejderkultur præget af dårlig stemning, brokkeri og højt sygefravær, var Elsebeth Bendiksens udgangspunkt, da […]

Fra tal i et skema til konkret handling med kulturmåling

Den traditionelle trivselsmåling kom ikke ind til sagens kerne De tidligere trivselsmålinger med afkrydsning og tal viste os, at der var udfordringer, men var ikke effektive nok til at skabe fokus og handling. Vi fik tal på det hele og det var tydeligt, at vi skulle handle – men vi oplevede mange modstridende svar, der […]

Fælles værdigrundlag i afdelingen hos jobcenter fredericia

”Som ledelse ser vi medarbejdernes faglige og personlige udvikling, som helt grundlæggende for succes i kerneopgaven. Her er det afgørende, at medarbejderne fik mulighed for at reflektere over sig selv og samarbejdet med kolleger og borgere. De 2 kickstart dage var både lærerige og givtige for vores medarbejdere og os i ledelsen. Vi skabte fundament […]

Vi står klar til at hjælpe dig og din organisation videre
Kontakt os

HUMI

Vi  udvikler mennesker til succes baseret  på Emotionel Intelligens og NLP.
HUMI, Lumbyvej 19, PUMPEHUSET, 5000 Odense

Nyhedsbrev

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram