Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Større kundetilfredshed og øget salg

I forhold til mit daglige virke som forsikringsassurandør, oplever jeg at NLP skærper mit fokus på målet.

Det jeg kan mærke, at NLP har givet mig i salgssituationer er, at jeg er meget mere konstruktiv i at håndtere kundens indvendinger, så kunden oplever at blive mødt. Samtidig har min træning, i særligt kropssprog, stemmeføring, ordvalg og formuleringer, gjort, at kunderne tydeligt oplever at blive hørt og dermed får væsentligt mere værdi i mødet med mig.

Når jeg sammenligner mine og mit netværks resultater til dato, så sælger jeg mellem 30 og 35 % mere med samme tidsforbrug.

Jonas Skov

Privatassurandør

Tlf: 2916 9838

Jonas Skov

HUMI

Vi  udvikler mennesker til succes baseret  på Emotionel Intelligens og NLP.
HUMI, Lumbyvej 19, PUMPEHUSET, 5000 Odense

Nyhedsbrev

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram