Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Jonas Skov

Større kundetilfredshed og øget salg

I forhold til mit daglige virke som forsikringsassurandør, oplever jeg at NLP skærper mit fokus på målet.

Det jeg kan mærke, at NLP har givet mig i salgssituationer er, at jeg er meget mere konstruktiv i at håndtere kundens indvendinger, så kunden oplever at blive mødt. Samtidig har min træning, i særligt kropssprog, stemmeføring, ordvalg og formuleringer, gjort, at kunderne tydeligt oplever at blive hørt og dermed får væsentligt mere værdi i mødet med mig.

Når jeg sammenligner mine og mit netværks resultater til dato, så sælger jeg mellem 30 og 35 % mere med samme tidsforbrug.

Jonas Skov

Privatassurandør

Tlf: 2916 9838

HUMI

Vi  udvikler mennesker baseret på Emotionel Intelligens og NLP.
HUMI, Lumbyvej 19, PUMPEHUSET, 5000 Odense

Nyhedsbrev

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram