Stress symptomer

Balancegangen er at bruge energien positivt, i ens personlige forhold og relationer, fremfor at opleve den bliver negativ og dermed til stress som går ud over din livskvalitet.
  • Søvnproblemer.
  • Humørsvingninger for eksempel at have kort lunte eller være tyndhudet.
  • At miste overblikket over opgaver og liv.
  • Hovedpine og mavepine.
  • Umotiveret gråd.
  • Tankemylder
  • Hjertebanken og ændret vejrtrækning.
  • Øget irritations niveau og tendens til isolation.
  • Svimmelhed
  • Kvalme
Oplever man et eller flere af disse symptomer på stress, er det tid at stoppe op og se på balancen i ens liv. Tegn på stress skal tages alvorligt og behandles inden den bliver til langvarig stress.
HUMI har dokumenteret erfaring med behandling af stress og med at genskabe balancen i menneskers liv. For de fleste er 1 til 4 timers coaching nok, før en mærkbar positiv ændring indtræffer, og stressen reduceres og forebygges.
Kontakt os helt uforpligtende og få hjælp til hvordan du bedst kommer videre.

Spørgsmål vedr. stress 

Per Poulsen

Tlf. +45 2834 0350
[email protected]

Spørgsmål om coaching og valg af coach

Melanie Jørgensen

Tlf. +45 3117 8797
[email protected]