Tankemylder

Er du en af de mange der oplever tankemylder? Flere og flere mennesker oplever tankemylder i hverdagen, en tilstand som er svær at komme ud af ved egen hjælp.
Oplever du også tankemylder? Du er ikke alene!
Hvad betyder tankemylder?
Tankemylder giver ofte en fornemmelse af, at hovedet er propfyldt med tanker med mylder rundt mellem hinanden. Det kan føles som om at tankerne ‘kører i ring’ eller at de ‘hopper’ fra emne til emne.
Andre beskriver det som at tankerne næsten falder over hinanden i en konstant ustyrlig strøm. Uanset hvordan du oplever tankemylder er det en stor belastning, da det gør det svært at koncentrere sig og holde fokus.
Du oplever måske at have tankemylder om morgenen eller at have tankemylder om natten og når du skal sove.
Symptomer på tankemylder opstår ofte, når vi har presset os selv over en periode, når vi er bekymret over noget, er stresset eller ikke har fået skabt en god balance mellem gøremål og afslapning.
Slip for tankemylder
Det kan virke uoverskueligt imens det står på, men der findes hjælp til tankemylder. Uanset hvilken metode du vælger, vil du træne og lærer værktøjer til at undgå tankemylder, samtidig med at du udvikler dig personligt.
Ja, jeg har tankemylder
Det vigtigste er, at du reagerer på dit tankemylder, det er et tegn til dig om at du er presset. Du kan tage kontrollen over dine tanker tilbage og jo før du går i gang, jo lettere bliver det.
Uanset om du har 
Tankemylder og stress, tankemylder og angst, depression og tankemylder eller uro og tankemylder, så kan vi hjælpe dig.
Hvad kan jeg gøre?
Oplever du tankemylder er det første skridt at handle på det. Her har du flere muligheder du kan vælge imellem eller kombinere som det passer dig bedst.

Stop tankemylder! Kontakt os helt uforpligtende og få hjælp til hvordan du bedst kommer videre.

Se video

Spørgsmål vedr. tankemylder
Per Poulsen
Tlf. +45 2834 0350
[email protected]
Spørgsmål vedr. coaching og valg af coach
Melanie Jørgensen
Tlf. +45 3117 8797
[email protected]