Mit login
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

Oplev værdien

22 16 12 00

Kundereferencer

Værdiseminar
"Der er ingen tvivl om at investeringen ved at inddrage HUMI allerede på kort sigt har tjent sig hjem"
Søren Smedegaard Hvid, Direktør Entrepreneur of The Year, Partner EY
Ernst and Young HUMI Emotionel Intelligens og NLP
Kulturmåling
"I strongly believe that great team spirit and engaged people create a strong emotional link between people and our organization."
Thomas Träger, Country President, Schneider Electric
Schneider Electric Logo
Foredrag/Uddannelse
"HUMI’s  evne til at kommunikere noget så kompliceret,  som NLP på en enkel måde så alle forstår det, tager det ind og begynder at bruger det hjemme og på jobbet - og samtidigt giver hele organisationen lyst til at arbejde videre med NLP og HUMI."
Jens Haugaard, CEO, HYDAC A/S
HYDAC logo
Værdiseminar
"HUMI udviste stor grundighed i at forstå os og vores behov. Derfor var det os og vores arbejde, der fyldte positivt de 2 dage. Det sikrede at alle oplevede et super arrangement med et højt udbytte og fuld valuta for både penge og den tid vi investerede i det."
Morten Østergaard Koch, Partner EY, Global Mindset - Business focus
Ernst and Young logo
Uddannelse
”Fokus og fællesskab i gruppen og ro på det enkelte menneske er værdien af at uddanne medarbejdere indenfor NLP og EI."
Christian Dindler, Teamleder, Vandcenter Syd
VandCenter Syd Logo
Kulturmåling
"Medarbejderne oplever at blive hørt og anerkendt når de ser, at vi som ledelse sætter handling på de ’røde tråde."
Klavs C. Nielsen, Affaldschef Middelfart Kommune
Middelfart Kommune logo
Værdiseminar
"De 2 kickstart dage var både lærerige og givtige for vores medarbejdere og os i ledelsen. Vi skabte fundamentet til god fælles opfølgning og vedholdenhed i den videre transformation af teamet. Jeg ser meget frem til rejsen sammen med dem.”"
Sanela Ljeskovica, fagchef for Beskæftigelse & Borgerservice, Fredericia Kommune
Fredericia kommune logo
Uddannelse
”Allerede efter første dag på uddannelsen, oplevede jeg en afdeling, der voksede sammen. Med Emotionel Intelligens kan vi hjælpe borgerne mere præcist og mere rigtigt, fordi vi har fået en dybere indsigt i hinanden og dermed en mere ensartet tilgang, som team
Gitte Fallentin, Aktivitets- & Rehabiliteringsleder, Vejen Kommune
Vejen Kommune logo

Flere resultater samlet ét sted

Samarbejde med Vejen 

Udvikling af kultur, ledelse og uddannelsesforløb
Vejen Kommune logoLæs mere

Samarbejde med Lyngby-Taarbæk

Design og afvikling af arbejdsmiljøpakker
Lyngby Taarnbæk Kommune logoLæs mere

Samarbejde med Middelfart 

Styrkelse af arbejdsmiljø, kultur og trivsel
Middelfart Kommune logoLæs mere

Samarbejde med EY

Udvikling af ledelse, lederskab og kultur
Ernst and Young logoLæs mere

Se hvilke resultater vores kunder har opnået 

Fælles uddannelse styrker faglighed, fællesskab og borger tryghed

Medarbejderne tilknyttet rehabiliteringen i Vejen Kommune oplever at uddannelsen i Emotionel Intelligens og NLP ikke blot har løftet fællesskabet og skabt tættere og dybere relationer til hinanden som kolleger, uddannelsen har ligeledes sikret en hurtigere og mere effektiv afdækning af den enkelte borgers ønsker og behov. Tina Jørgensen - Demenskonsulent fortæller,- ”Jeg kan mærke at jeg med […]

Summen af den samlede adfærd giver positive tal hos EY

“Den foretrukne rådgiver” var det oplæg partnergruppen, i afdelingen på Fyn, bad 3 konsulenthuse komme med deres bud på. Brian Skovhus Jakobsen og Søren Smedegaard Hvid genkalder deres tanker om transformationen i EYs ledelseskultur og motiverne bag.

Kompetenceløft og stærkere teams, styrker borger tilfredshed

Af Gitte Fallentin. Aktivitets- og Rehabiliteringsleder, Vejen Kommune I Rehabiliteringen i Vejen Kommune oplevede Aktivitets- og Rehabiliteringsleder Gitte Fallentin, at hendes medarbejdere gerne ville blive endnu skarpere på deres kommunikation. En afdeling der er vokset sammen – “Allerede efter første dag på uddannelsen, oplevede jeg en afdeling, der voksede sammen og her, hvor vi er […]

Fra tal i et skema til konkret handling med kulturmåling

Den traditionelle trivselsmåling kom ikke ind til sagens kerne De tidligere trivselsmålinger med afkrydsning og tal viste os, at der var udfordringer, men var ikke effektive nok til at skabe fokus og handling. Vi fik tal på det hele og det var tydeligt, at vi skulle handle – men vi oplevede mange modstridende svar, der […]

EY tager skridtet fra distanceret til nærværende ledelse

Af Seniorrevisor Louise Greve og HUMI Better begins with you. En ambitiøs titel. Ikke desto mindre er det titlen på revisionsfirmaet EY’s ambitiøse globale program, som giver EY’s medarbejdere muligheden for at anerkende enkeltpersoner eller teams, der efterlever de organisatoriske værdier. Værdier som bl.a. er forankret i integritet, respekt og samarbejde. Men hvordan går det […]

Mennesker og tal mødes på flere måder i EY kulturproces med HUMI

Topledelsen i EY Brian, Søren og Kenneth var i tæt samarbejde med HUMI, under den netop afsluttede første fase af deres kulturproces. Hermed følger en opsummering og refleksion, over den proces de har været igennem indtil nu. EY, er et af Danmarks største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Deres vision er at blive den ”foretrukne medarbejder” på […]

Sådan vinder detailhandlen over nethandlen

Upåvirket af nethandel, byggekaos og manglende p-pladser i centrum, går det godt hos Antik Blå i Vintapperstrædet i hjertet af Odense. Ifølge ejer Charlotte Larsen, så handler det om mind-set og om at flytte fokus derhen, hvor der kan gøres noget – og gøre det sjovt. Herunder fortæller Charlotte om, hvordan mødet med Emotionel Intelligens […]

Ledelse og medarbejdere skaber i fællesskab den gode arbejdsdag

Med udgangspunkt i spørgsmålet, hvordan sikrer vi i fællesskab at hver dag bliver en god dag for os alle, havde ledelsen i Middelfart Affald og Genbrug inviteret alle medarbejdere til et 4 dages værdiseminar med konsulentfirmaet HUMI, for netop at sætte fokus på det emne. Et forløb der var planlagt som 4 halve dage, fordelt […]

Da Thomas Borum indtrådte som ny leder, havde han en stor udfordring foran sig.

Da markedschef, Thomas Borum, for 9 år siden indtrådte som ny leder i Servicecentret Erhverv – Region Syd, hos ALM. Brand, havde han en stor udfordring foran sig. Afdelingen og holdet var gennemsyret af dårlig stemning og individualister, som gik egne veje. Det gik hårdt ud over arbejdsglæden, som var dalende til et uacceptabelt niveau. […]

Nyhedsbrev

Ønsker du at modtage spændende artikler og nyt fra HUMI direkte i din mailboks? 
Så tilmeld dig her. 
Din e-mail:
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram