Mit login
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Mød vores kunder

Referencer

Kulturmåling
"I strongly believe that great team spirit and engaged people create a strong emotional link between people and our organization."
Thomas Träger, Country President, Schneider Electric
Schneider Electric Logo
Værdiseminar
"Der er ingen tvivl om at investeringen ved at inddrage HUMI allerede på kort sigt har tjent sig hjem"
Søren Smedegaard Hvid, Direktør Entrepreneur of The Year, Partner EY
Ernst and Young HUMI Emotionel Intelligens og NLP
Værdiseminar
"HUMI udviste stor grundighed i at forstå os og vores behov. Derfor var det os og vores arbejde, der fyldte positivt de 2 dage. Det sikrede at alle oplevede et super arrangement med et højt udbytte og fuld valuta for både penge og den tid vi investerede i det."
Morten Østergaard Koch, Partner EY, Global Mindset - Business focus
Ernst and Young logo
Foredrag/Uddannelse
"HUMI’s  evne til at kommunikere noget så kompliceret,  som NLP på en enkel måde så alle forstår det, tager det ind og begynder at bruger det hjemme og på jobbet - og samtidigt giver hele organisationen lyst til at arbejde videre med NLP og HUMI."
Jens Haugaard, CEO, HYDAC A/S
HYDAC logo

Se hvilke resultater vores kunder har opnået 

Summen af den samlede adfærd giver positive tal hos EY

“Hele partnergruppen har i dag et ensartet syn på, hvordan vi skal agere for at være en del af vores fællesskab, selv nu 4,5 år efter seminaret. Og det er en væsentlig faktor i forhold til, at vores forretning er gået så godt”...

Jens Haugaard, CEO, HYDAC A/S

HYDAC uddanner medarbejdere og ledere til livet "HUMI’s evne til at kommunikere noget så kompliceret,  som NLP på en enkel måde så alle forstår det, tager det ind og begynder at bruger det hjemme og på jobbet - giver hele organisationen lyst til at arbejde videre med NLP og HUMI." Jens Haugaard, CEO

EY tager skridtet fra distanceret til nærværende ledelse

Efter forløbet oplevede jeg også, at andre ledere, end min nærmeste, talte til mig. Det var en rar oplevelse. Det er simple ting, men det virker jo bare. Man følte automatisk, at de var mere til stede blandt os...

Mennesker og tal mødes på flere måder i EY kulturproces med HUMI

Topledelsen i EY Brian, Søren og Kenneth var i tæt samarbejde med HUMI, under den netop afsluttede første fase af deres kulturproces. Hermed følger en opsummering og refleksion, over den proces de har været igennem indtil nu. EY, er et af Danmarks største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Deres vision er at blive den ”foretrukne medarbejder” på […]

Sådan vinder detailhandlen over nethandlen

Upåvirket af nethandel, byggekaos og manglende p-pladser i centrum, går det godt hos Antik Blå i Vintapperstrædet i hjertet af Odense. Ifølge ejer Charlotte Larsen, så handler det om mind-set og om at flytte fokus derhen, hvor der kan gøres noget – og gøre det sjovt. Herunder fortæller Charlotte om, hvordan mødet med Emotionel Intelligens […]

Da Thomas Borum indtrådte som ny leder, havde han en stor udfordring foran sig.

Da markedschef, Thomas Borum, for 9 år siden indtrådte som ny leder i Servicecentret Erhverv – Region Syd, hos ALM. Brand, havde han en stor udfordring foran sig. Afdelingen og holdet var gennemsyret af dårlig stemning og individualister, som gik egne veje. Det gik hårdt ud over arbejdsglæden, som var dalende til et uacceptabelt niveau. […]

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram