Mit login
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Oplev værdien

22 16 12 00

Kundereferencer

Værdiseminar
"Der er ingen tvivl om at investeringen ved at inddrage HUMI allerede på kort sigt har tjent sig hjem"
Søren Smedegaard Hvid, Direktør Entrepreneur of The Year, Partner EY
Ernst and Young HUMI Emotionel Intelligens og NLP
Kulturmåling
"I strongly believe that great team spirit and engaged people create a strong emotional link between people and our organization."
Thomas Träger, Country President, Schneider Electric
Schneider Electric Logo
Foredrag/Uddannelse
"HUMI’s  evne til at kommunikere noget så kompliceret,  som NLP på en enkel måde så alle forstår det, tager det ind og begynder at bruger det hjemme og på jobbet - og samtidigt giver hele organisationen lyst til at arbejde videre med NLP og HUMI."
Jens Haugaard, CEO, HYDAC A/S
HYDAC logo
Værdiseminar
"HUMI udviste stor grundighed i at forstå os og vores behov. Derfor var det os og vores arbejde, der fyldte positivt de 2 dage. Det sikrede at alle oplevede et super arrangement med et højt udbytte og fuld valuta for både penge og den tid vi investerede i det."
Morten Østergaard Koch, Partner EY, Global Mindset - Business focus
Ernst and Young logo
Uddannelse
”Fokus og fællesskab i gruppen og ro på det enkelte menneske er værdien af at uddanne medarbejdere indenfor NLP og EI."
Christian Dindler, Teamleder, Vandcenter Syd
VandCenter Syd Logo
Kulturmåling
"Medarbejderne oplever at blive hørt og anerkendt når de ser, at vi som ledelse sætter handling på de ’røde tråde."
Klavs C. Nielsen, Affaldschef Middelfart Kommune
Middelfart Kommune logo
Værdiseminar
"De 2 kickstart dage var både lærerige og givtige for vores medarbejdere og os i ledelsen. Vi skabte fundamentet til god fælles opfølgning og vedholdenhed i den videre transformation af teamet. Jeg ser meget frem til rejsen sammen med dem.”"
Sanela Ljeskovica, fagchef for Beskæftigelse & Borgerservice, Fredericia Kommune
Fredericia kommune logo
Uddannelse
”Allerede efter første dag på uddannelsen, oplevede jeg en afdeling, der voksede sammen. Med Emotionel Intelligens kan vi hjælpe borgerne mere præcist og mere rigtigt, fordi vi har fået en dybere indsigt i hinanden og dermed en mere ensartet tilgang, som team
Gitte Fallentin, Aktivitets- & Rehabiliteringsleder, Vejen Kommune
Vejen Kommune logo

Flere resultater samlet ét sted

Samarbejde med Vejen 

Udvikling af kultur, ledelse og uddannelsesforløb
Vejen Kommune logoLæs mere

Samarbejde med Lyngby-Taarbæk

Design og afvikling af arbejdsmiljøpakker
Lyngby Taarnbæk Kommune logoLæs mere

Samarbejde med Middelfart 

Styrkelse af arbejdsmiljø, kultur og trivsel
Middelfart Kommune logoLæs mere

Samarbejde med EY

Udvikling af ledelse, lederskab og kultur
Ernst and Young logoLæs mere

Se hvilke resultater vores kunder har opnået 

Fælles uddannelse styrker faglighed, fællesskab og borger tryghed

Medarbejderne tilknyttet rehabiliteringen i Vejen Kommune oplever at uddannelsen i Emotionel Intelligens og NLP ikke blot har løftet fællesskabet og skabt tættere og dybere relationer til hinanden...

Summen af den samlede adfærd giver positive tal hos EY

“Hele partnergruppen har i dag et ensartet syn på, hvordan vi skal agere for at være en del af vores fællesskab, selv nu 4,5 år efter seminaret. Og det er en væsentlig faktor i forhold til, at vores forretning er gået så godt”...

Værdiseminar løfter stemningen i Odense Arrest

Den positive stemning bliver bemærket af både folk udefra og indefra. Elsebeth Bendiksen fortæller: “Vi får positive tilbagemeldinger fra vores kollegaer udefra, som hjælper os i huset, når vi har brug for ekstra hænder...

Kompetenceløft og stærkere teams, styrker borger tilfredshed

Allerede efter første dag på uddannelsen, oplevede jeg en afdeling, der voksede sammen og her, hvor vi er halvvejs i uddannelsen, oplever jeg, at vi med NLP og Emotionel Intelligens allerede nu kan hjælp...

Fra tal i et skema til konkret handling med kulturmåling

Der hersker ingen tvivl om, at vi har fået skabt klarhed og retning for vores ledelsesbeslutninger og handlinger. Pludselig giver det hele mening hos både ledelsen og medarbejdere – noget vi ikke tidligere har oplevet...

EY tager skridtet fra distanceret til nærværende ledelse

Efter forløbet oplevede jeg også, at andre ledere, end min nærmeste, talte til mig. Det var en rar oplevelse. Det er simple ting, men det virker jo bare. Man følte automatisk, at de var mere til stede blandt os...

Mennesker og tal mødes på flere måder i EY kulturproces med HUMI

Topledelsen i EY Brian, Søren og Kenneth var i tæt samarbejde med HUMI, under den netop afsluttede første fase af deres kulturproces. Hermed følger en opsummering og refleksion, over den proces de har været igennem indtil nu. EY, er et af Danmarks største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Deres vision er at blive den ”foretrukne medarbejder” på […]

Sådan vinder detailhandlen over nethandlen

Upåvirket af nethandel, byggekaos og manglende p-pladser i centrum, går det godt hos Antik Blå i Vintapperstrædet i hjertet af Odense. Ifølge ejer Charlotte Larsen, så handler det om mind-set og om at flytte fokus derhen, hvor der kan gøres noget – og gøre det sjovt. Herunder fortæller Charlotte om, hvordan mødet med Emotionel Intelligens […]

Ledelse og medarbejdere skaber i fællesskab den gode arbejdsdag

Med udgangspunkt i spørgsmålet, hvordan sikrer vi i fællesskab at hver dag bliver en god dag for os alle, havde ledelsen i Middelfart Affald og Genbrug inviteret alle medarbejdere til et 4 dages værdiseminar med konsulentfirmaet HUMI, for netop at sætte fokus på det emne. Et forløb der var planlagt som 4 halve dage, fordelt […]

Nyhedsbrev

Ønsker du at modtage spændende artikler og nyt fra HUMI direkte i din mailboks? 
Så tilmeld dig her. 
Din e-mail:
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram